Helpdesk, met starterspakketten op maat

Albert Wagenaar, MKB-adviseur bij Apuls Cijfers & Advies in Burgum, vindt het begeleiden van starters een mooi onderdeel van zijn werk. “Bij een startende ondernemer kan het proces nog alle kanten op. Onze bijdrage is vaak zeer welkom.”

Ook dit jaar organiseerde de Kamer van Koophandel de jaarlijkse startersdag in november en beginnen weer heel wat ondernemers per 1 januari een eigen bedrijf. Apuls Cijfers & Advies raadt hen aan in een vroegtijdig stadium contact op te nemen. “Wij doen je administratie, maar denken ook mee bij de vele keuzemomenten die onherroepelijk komen,” zegt Albert Wagenaar. “Welke ondernemersvorm kies je, schaf je een leaseauto aan, hoe ga je je factuur opstellen en wat is een goede prijs voor je product? Moeilijke afwegingen, waarbij de starter vaak moeite heeft alle consequenties te overzien. Wij adviseren je graag.”

Apuls Cijfers & Advies werkt met starterspakketten op maat. “Geen ondernemer is gelijk. Je kunt gebruik maken van ons online administratiesysteem of wij kunnen een deel of je hele administratie verzorgen: denk aan de aangifte omzetbelasting of de jaarrekening. Helpen bij het schrijven van een ondernemingsplan en zoeken naar financieringsbronnen doen wij ook. Wij kunnen fungeren als een helpdesk, bijvoorbeeld op het moment dat je je eerste opdracht binnensleept en een offerte de deur uit moet. Begin je als starter direct met personeel, dan verzorgen wij de loonadministratie.”

Iedere starter krijgt bij Apuls een vaste contactpersoon. Meestal heb je daarmee ieder kwartaal een gesprek. “Gaan de zaken goed, zijn er nieuwe kansen, is de financiering toereikend? Wij zijn graag het klankbord voor de (door)startende ondernemer.”

"Starten met een ondernemen is lastig zat, maar Apuls maakte het me net wat makkelijker"S.P. Jellema Transport
Laat u terugbellen door Apuls
Direct contact? Bel ons op: 0511 462075
Liever teruggebeld worden?
Laat u terugbellen