Technisch Buro Dijkstra BV: “Met een extra monteur kunnen wij de groei aan”

“Technisch Buro Dijkstra in Leeuwarden zoekt nieuw personeel”, vertelt eigenaar Albert Dijkstra. “Door onze ervaringen in coronatijd, en in samenspraak met ons administratie- en adviesbureau Apuls Cijfers & Advies in Burgum, concludeerden we dat er groeimogelijkheden zijn.”

Technisch Buro Dijkstra zoekt altijd de balans. “We weten hoeveel werk we aankunnen met het huidige personeel. Door corona ontdekten we echter dat er veel meer potentiële klanten zijn dan wij denken. Er moet dan echter wel personeel bij, want we garanderen kwaliteit.”

Dit jaar bestaat Technisch Buro Dijkstra precies 50 jaar. “Een geweldige mijlpaal”, zegt Albert, die de zaak in 1990 overnam van zijn vader en oom die er in 1970 mee begonnen. “We hebben in die jaren ups en downs meegemaakt, maar wat ons altijd staande hield, was de kwaliteit van onze allround monteurs. Ons bedrijf gaat lange termijnrelaties aan met de klanten. We hebben hier ervaren jongens werken: mbo’ers met hbo-oplossingen. Zij anticiperen op situaties in de praktijk, ze denken in mogelijkheden en nemen de verantwoordelijkheid die nodig is om een klus te klaren naar tevredenheid van alle betrokkenen.”

Technisch Buro Dijkstra, gevestigd op industrieterrein De Hemrik in Leeuwarden, legt elektriciteitssystemen aan voor fabrieken, winkels, bedrijven en woningen: van stoppenkast en bekabeling tot stopcontact, in huizen en bedrijfspanden. Daarbij kan het gaan om nieuwbouw en renovatieprojecten, maar bijvoorbeeld ook om ingewikkelde systemen, bijvoorbeeld een moeilijk inpasbare machine aansluiten binnen een bestaande situatie. “Wij ontwerpen het systeem en doen de installatiewerkzaamheden, maar we verrichten bijvoorbeeld ook NEN 3140-inspecties”, vertelt Dijkstra.

Technisch Buro Dijkstra is tevens gespecialiseerd in beveiligingssystemen, denk aan inbraakpreventie, beveiligingscamera’s, noodverlichting, datanetwerken en brandmeldingsinstallaties. “Wij hebben ook een onderhoudsdienst met 24 uur per dag storingsdienst. Onze medewerkers doen afwisselend werk. Ze denken daarbij zelf na. Als een fabriekssysteem niet goed aansluit op de praktijk, bellen de jongens niet naar de zaak met de vraag hoe ze het moeten oplossen, maar gaan ze zelf creatief aan de slag. Dat doen ze met de opdracht klanten 100% tevreden te stellen. Goed werk, daar staan wij voor.”

In maart van dit jaar, bij aanvang van de coronacrisis, zag Albert Dijkstra een aantal vaste opdrachtgevers tijdelijk het werk stil leggen. “Daardoor viel ook voor ons het werk weg. We hebben het opgelost door op zoek te gaan naar andere potentiële werkzaamheden. Dat pakte heel goed uit. Vandaar dat we nu verder denken en op zoek zijn naar nieuwe elektromonteurs. Heb je belangstelling? Bel naar Technisch Buro Dijkstra, Ceresweg 15 in Leeuwarden: 058 – 212 53 06.

Albert Dijkstra en zijn vrouw Karin hebben een duidelijke klik met de medewerkers van hun administratiekantoor, Apuls Cijfers & Advies. “En dat is belangrijk”, vindt Albert. “Ik heb een eigen bedrijf omdat ik het werk in de elektrotechniek geweldig vind. De boekhouding en financiële regelzaken die er bij komen kijken, zijn niet mijn hobby. Daarom ben ik zo tevreden met Apuls. Ze gaan zorgvuldig om met onze vertrouwelijke bedrijfsgegevens en ze denken actief mee met mij als ondernemer. Ze komen gevraagd en ongevraagd met advies. Ze helpen ons bedrijf echt verder.”

Voor Jan Tabak staan zijn klanten centraal, zo ook Albert en Karin Dijkstra van Technisch Buro Dijkstra BV.

 

"Onze boekhouding staat als een huis!"Revibouw
Laat u terugbellen door Apuls
Direct contact? Bel ons op: 0511 462075
Liever teruggebeld worden?
Laat u terugbellen